19 Eylül 2010 Pazar

1.Uluslararası Şefika Kutluer Festivali

"Aha bunu da blog'a yazarım," diye yığınla konu bulmuştum yazın sıcağında blog ateşiyle yanarken, "e hadi açılışı yaptık, neyle devam etsem," diyince nutkum tutuldu :) Ivır zıvır şeylerle başlamak yerine bir etkinlik haberiyle başlayayım istedim.

Lise 2'de flüt çalmaya başladığımdan beri hayranı olduğum Şefika Kutluer'in konserlerine üniversite yıllarında gitmek lise yıllarımın en büyük hayallerinden biriydi. Lakin ben üniversiteye başladım, kadıncağızın ilk üç senemde konseri denk gelmedi, sanırım Erasmus'a gittiğimde yaptı bir tane, ona da gidemedim doğal olarak. Geçen gün iktisat binasında yanda gördüğünüz afişi gördüğümde, Road Runner'ı gören Coyote gibi oldum, gözlerim büyüdü, panonun önünde afişe yapışıp kaldım :)

23 Eylül-24 Ekim 2010 tarihleri arasında Ankara Resim ve Heykel Müzesi'nde düzenlenen 1.Uluslararası Şefika Kutluer Festivali afişiydi bu. "Versay'da Müzik Sergisi" açılışı ve açılış konseri ile başlayan festival ilerleyen günlerde Prof.Dr.İlber Ortaylı'nın konferansı, Pakistan'a yardım konseri, UNESCO Pontes Festivali Konseri, Otantik Konser, Yıldız Kenter ve Prof.Dr.Talat Halman'ın "Dramatik Okuma"sı ile devam ediyor ve Avrupa Birliği Oda Orkestrası Konseri ile son buluyor. Bilet fiyatları kategorisine göre tam bilet için ya 34 ya da 45TL, öğrenci için ise ya 19 ya da 25TL (fena değil sanki?!?!). Festival hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz http://www.sefikakutluerfest.com/tr/anasayfa 'yı ziyaret edebilirsiniz, biletler Biletix'te :)

Ben birkaç tanesine gitmeyi düşünüyorum, umarım sizin de ilginizi çeker :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder