11 Aralık 2013 Çarşamba

11.12.13 şerefine: Welcome back!

"Asdfghjklşidjthopsjhopwjetohpjwotepğ!"

Diyerekten Tazmanya canavarı tadında bir ünlemle başlayayım istedim yazıma. Zira yılın başından beri yazmaya niyetlenmelerim ve kafamda sürekli uçuşan fikirler/cümleler/konu başlıklarının baskısıyla aralığın ortasında teşebbüs edebildim sonunda, hem de benim sevdiğim alengirli tarihlerin birinde: 11.12.13! :) 

Her zaman tutturamamakla birlikte böyle kafiyeli tarihlerde komikli şakalı bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Misal geçen sene. Tarih: 12.12.12. Grumpy Cat'in ününü köşe bucak saldığı ve benim de suratsızlığımla ünümü yeni iş yerimde salmaya başladığım zamanlar, bkz. Alttaki fotoğraf :D



Buna benzer şeyler oluyor işte zaman zaman hepsini kanıtlarıyla sunamamakla birlikte. 13.10.13'te de çeşitli atraksiyonlar oldu mesela ayrıntıları bende saklı kalmakla birlikte :D Artık 2014 yılında da 14.02.14, 14.07.14 veya 10.12.14 gibi eğlenceli tarihleri de doldurabilmeyi umuyorum. Hem güzel anılar kalıyor hem de özel bir gün olacaksa hatırlaması kolay oluyor, hihihihi :D

Neyse efendim uzun lafın kısası, çeviri harikası bazı sitelerin kullanıcıya yönelik yazdığı hitaplar gibi: "Yeniden hoşgeldim!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder