11 Aralık 2013 Çarşamba

Blogun tozlu raflarından: "Çeyrek asrı da devirdik ya la?!"

Bu yazıyı doğum günümde paylaşmak için yazmışım, belli ki yarım da kalmış ama günün anlam ve önemini yeterince vermiş bu hali de. Üzerinden sekiz buçuk ay geçen doğum günümün şerefine:

Bugün resmi olarak bu dünyadaki çeyrek asrımı doldurdum! İnsan "Vay anasını!" diyor, daha dün sümüklü çocuktum diye. Geçen yılki -ki kendisi son blog gönderim olmuş zaten- geçmişe yönelik düşüncelerimi tekrarlamak istemiyorum, evet zaman son derece hızlı akıyor, biz de gücümüz yettiğince hızına ayak uydurmaya çalışıyoruz, artık kabullendim bunu :) Son bir yılda yaşadıklarıma dönüp baktığım zaman önceki bir yıla kıyasla sakin geçti, duruldum, biraz daha olgunlaştım, aklımı başıma biraz daha topladım -çocukluğumu ve çılgınlığımı kaybetmemek şartıyla.
Yeni doğum günüme üç buçuk ay varken bakıyorum da 20'li yaşlar hızlı ve çok değişken geçiyormuş gerçekten. Hele bir de geçen yıl yazıp bir yıl sonrası için kendime gönderdiğim ve bu ağustosta gelen mektup var ki, o bir yılda nelerin değiştiğinin en büyük kanıtı.

O halde: "A happy belated birthday to me ? No." :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder